maanantai 4. helmikuuta 2019

Huoneen väripilkut

Kynttilöillä, erilaisilla pienillä valoilla ja kaikilla muilla pienillä sisustus esineillä voi jo saada huoneeseen hienompaa ja sisustuksellisempaa tunnetta. Minä tykkään paljon sijoitella kynttilöitä huoneeseeni koska se tuo lämpimämmän ja kotoisamman tunteen tilaan. Minun huoneeni on todella neutraali värin suhteen eli aika paljon valkoista, joten harmailla kynttilöillä ja erilaisilla valoilla yritän saada vähän enemmän väriä huoneeseeni.
Huoneeni olen sen takia sisustanut todella vaaleaksi, koska ikkunat ovat pienet eikä luonnon valo pääse hyvin sisälle. Vaalealla värillä olen yrittänyt helpottaa luonnon valon tulemista sisälle ja iltaisin, kun on pimeää valaisimilla ja pienillä valoilla olen yrittänyt pitää huoneeni valoisena. 









































Tämä ylemmissä kuvissa oleva sydänvalaisin on minun suosikkini tällä hetkellä! Se on todella upea ja illalla valaisee koko huoneen ihanasti. Itse valitsin siihen vaalean lampun ettei se toisi liian keltaista valoa huoneeseeni. Myös ensimmäisissä kuvissa oleva pöytävalaisin on mielestäni kiva ja valaisee hyvin kun pitää tehdä töitä pöydän ääressä.



Tässä vielä vähän esimerkkiä miten yritän kynttilöillä tuoda väripilkkuja huoneeseen. Nämäkin ovat hyvin neutraalisia värejä, mutta kun vuodenaika vaihtuu, vaihtuu myös kynttilät ja esim. jouluna punaiset kynttilät valtaavat huoneeni ja silloin on oikeasti väriä huoneessani. Mutta joulun jälkeen on aina kiva palata kevään neutraaleihin väreihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Valmis kahvila-suunnitelma

              Kahvilan suunnittelu Archicad-ohjelmaa käyttäen Moderni tyylikäs kahvila Toinen vuosi sisustussuunnittelija opiskelijana ...